عشـــــــق دروغ

€كــلـــــــــــبهـ€♥ مـــــــــنـ

⌂⌂⌂عاشقانه ترين⌂⌂⌂

عشـــــــق دروغ

 


 

آغاز عشق ، ساحل وقایع دروغ بود

 

عشقت دروغ ،کل حقایق دروغ بود

 

دستت نوشت : عاشق تو هر آن کجا

 

 

دست ظریف و خط شقایق دروغ بود 

افسانه بود وقتی مهر تو بر دل نشست

آن لحظه ها . تمام دقایق دروغ بود

 

 

حالا عبور می کنم از هرچه بود و هست

از هرچه چشم هاے مرا بر دل تو بست

 

قلبت ولی براے دلم تنگ میشود

 

 

صدها دریغ . قلب من ازسنگ می شود

شاید به سنگ بودن خود شرم می کنم

 

از تنگ بودن قلب خود شرم می کنم

 

 

خاتون روزهاے قدیمي مرا ببخش

بعد از تو باز خاطره تکرار می شود

 

مثل طناب بر تن من دار مي شود

 

 

یادش بخیر عشق تو تنها امید بود 

دیگر گذشت . عشق تو انکار می شود

 

مردے که رفت پیش خودش کم کسی نبود

 

 

چشمی که سوخت قاعدتا تار می شود 

اینجا دو جفت خط موازے و یک نگاه

غیر از تو نیز بر همه اجبار می شود

 

 

چشمان مست خواب کسی را به هم نزد

 

وقتی که رفت . چشم تو بیدار می شود.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

     ü  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+اگـهــِ عـِشقـِتـــ

+اوني كـهـِـ بــَـراشـ ميــمـــيري

+بـــِهتــــ خـيانَتـــ كُنـهــِـ

+ولــــي بـــاز بـِهتـــ بگـهــِـ دوسـِتــ دارَمــ

+چـــيــكـار ميـــكُنـــــي؟

+چـهــِ حـالــــي بــِهــِتـ دَســتــ ميــدهــِِــ؟

 



[ جمعهبرچسب:, ] [ 6 قبل از ظهر ] [ ♥مـــريمــ ♥گــــــلـــــ♥ ] [ ]